*****        منتظر نظرات و پيشنهادات شما همكاران گرامي هستيم *****

به بدنتان دردوران بارداری توجه کنید



هشمهري

 

زنان باردار ممکن است در برابر تغییراتی که در بدن‌شان رخ می‌دهد، احساس درماندگی کنند.

برای اینکه احساس‌ خوبی نسبت به بدن‌تان داشته باشید، به این توصیه‌ها عمل کنید:

• مقداری وقت صرف کنید تا بیاموزید که دقیقا چه اتفاقی در بدن‌تان در حال رخ‌دادن است و چگونه بدن‌تان از کودک درحال رشد حمایت می‌کند.

• بدانید که بدن‌تان کالری‌‌های اضافی می‌سوزاند، بنابرایت شما اغلب احساس گرسنگی بیشتری می‌کنید.

• ورزش کنید تا احساس بهتری از بدن‌تان داشته باشید. اما همیشه ابتدا تایید دکترتان را به دست آورید.

• با ماساژ یا آب‌درمانی به خودتان آرامش بدهید و از خرید لباس‌های جدید آبستنی لذت ببرید.

• برای کسب حمایت با دوستان، خانواده، مادران یا سایر زنان بادرار صحبت کنید.

*************************




>>صفحه اصلي<<

اهداف

موفقيت سازماني
خانواده
روانشناسی
تربیتی
سلامت - زيرذره بين فعال است
بازنشستگان
بخشنامه ها
قوانين و لوايح مجلس
مادر و کودک
ورزشی

ارتباط با مشاور زنان و خانواده 

سايتهاي مرتبط

آيين نامه توسعه مشاركت زنان