*****        منتظر نظرات و پيشنهادات شما همكاران گرامي هستيم *****

موفقيت از آن كساني است كه ذهنيت موفق دارند




اگر در محيط كارتان دچار استرس هستيد به اين نكات عمل كنيد... ( قسمت سوم )

1- در تصميم گيري درباره مسائل مهم و اساسي ، اصلاً عجله نكنيد .

2- سعي كنيد يك روز در هفته با همكار يا دوست صميمي خود ناهار بخوريد .

3- اگر نزديك محل كار خود زندگي مي كنيد ، در هفته چند ساعت پياده يا با دوچرخه به سر كار برويد .

4 - بياموزيد كه درباره عواطف و احساسات خود با دوستان نزديك و افراد قابل اطمينان ، به وضوح صحبت كنيد .

5- نظرات و پيشنهادات خود را به درون صندوق نظرات ( سازمان ) بريزيد تا اين كار باعث كاهش استرس شما در محيط كار شود .

6- با مطرح كردن مشكلات كار و محيط كار ، مي توانيد از فشارهاي آن بكاهيد .

7- با انجام ورزش هايي مانند پياده روي و شنا سعي كنيد ميزان استرس را كاهش بدهيد .

8- از امتياز دادن به همكاران همجنس و هم نژاد خود در محيط جداً پرهيز كنيد .

9- علل غيبت كردنتان را بررسي كنيد و ببينيد كه كدام روزهاي هفته بدترين روز هستند .

10- براي داشتن يك روز بدون استرس بهتر است كه ، ميز كار خود را آخر وقت روز قبل مرتب كنيد .

11- قبل از استقرار در يك دفتر جديد ، طرحهاي مختلف اتاق و طرز چيدن آن را امتحان كنيد .

12- وقتي به يك محيط كار جديد مي رويد ، با خود بينديشيد كه ، چگونه آن محيط را شادتر و خوشايندتر كنيد.

13- به يكي از همكاران خود بگوييد تا وقتي دچار استرس هستيد شما را آگاه كند .

14- وقتي يك پروژه را محاسبه كرديد ، مدت زمان را طولاني تر از زمان لازم تخمين بزنيد .

15- روزانه از مشكلات يادداشت برداريد و ببينيد كه ، آيا الگويي به دست مي آيد يا نه ؟

*************************




>>صفحه اصلي<<

اهداف

موفقيت سازماني
خانواده
روانشناسی
تربیتی
سلامت - زيرذره بين فعال است
بازنشستگان
بخشنامه ها
قوانين و لوايح مجلس
مادر و کودک
ورزشی

ارتباط با مشاور زنان و خانواده 

سايتهاي مرتبط

آيين نامه توسعه مشاركت زنان