*****        منتظر نظرات و پيشنهادات شما همكاران گرامي هستيم *****

موفقيت از آن كساني است كه ذهنيت موفق دارند




روشهايي براي كاهش استرس در محيط كار ( قسمت اول )

1- علائم هشدار دهنده ي استرس زا را تشخيص دهيد و براي رفع آن اقدام كنيد .

2- از صحبت راجع به مواقعي كه دچار استرس هستيد نترسيد .

3- وقتي دچار استرس هستيد آرام قدم بزنيد ، اين امر مي تواند آرامش و سلامتي شما را باز گرداند .

4- از بردن كارهاي اداري به منزل خودداري كنيد .

5- سعي كنيد متوجه هر گونه تغيير در الگوهاي غذايي و نوشيدني خود باشيد .

6- به رؤسا حقيقت را بگوييد ، از گفتن اتفاقات موجود در دفترتان به مدير شركت نهراسيد .

7- وقتي فكر كرديد كه كار زيادي داريد ، حداقل يكي از آنها را به ديگري واگذار كنيد .

8- از روش زندگي افرادي كه استرس ندارند الگو بگيريد .

9- از انجام كار در آخر هفته يا دير وقت پرهيز كنيد .

10- اگر دچار سردرد يا بي خوابي هستيد به دكتر مراجعه كنيد .

11- از هر چيزي كه به شما كمك مي كند تا به آرامش برسيد نكته برداري كنيد .

12- از خود بپرسيد آيا ديگران كار با شما را استرس زا مي دانند ؟

13- احساس خود را از لحظاتي كه دچار استرس شـَديد هستيد در يك دفترچه ، يادداشت كنيد .

14- چيزي را كه مي خواهيد ، بخريد و از آن لذت ببريد ؛ اما خريد را براي خود يك عادت نكنيد .

15- از مدت زمان سفرهاي بين شهري و درون شهري تا رسيدن به محل كار ، جهت برنامه ريزي روزانه يا استراحت كوتاه استفاده كنيد و كار بيشتري انجام ندهيد .

*************************




>>صفحه اصلي<<

اهداف

موفقيت سازماني
خانواده
روانشناسی
تربیتی
سلامت - زيرذره بين فعال است
بازنشستگان
بخشنامه ها
قوانين و لوايح مجلس
مادر و کودک
ورزشی

ارتباط با مشاور زنان و خانواده 

سايتهاي مرتبط

آيين نامه توسعه مشاركت زنان